reklama

Priority. Reality.

Reality priority.., real i ty, prior i ty..., i vy, my..., oni... Nejako sa nám roztrhlo vrece z rôznymi Reality show. Každá je iná, jedinečná, najlepšia, najreálnejšia... Že vraj, tak to tvrdí každá, tá ktorá show.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Pravdupovediac, nechal som sa do tejto reality vtiahnuť aj ja. A tak po 30-tich rokoch konečne žijem reálne. Či skôr vidím ako sa reálne žije, a o čom tá realita vlastne je. O čom vlastne? Asi o tom, že je to realita, my čo tam nie sme, sme asi vo „Fikcii show“.

 Aj keď, koľká to veľkorysosť od tvorcov, môžeme sa stať súčasťou tejto reality. Ako? Veľmi jednoducho. Aj keď každá je iná, všetky majú jedno spoločné: „SMS-kujte, hlasujte, volajte“. Náklady na realitu nie sú lacné, a realita musí byť aj zisková. Volajte, odmenou môže byť tričko, alebo hrnček s logom, ba aj niečo hodnotnejšie. Nech sa páči, cena hovoru, 89,- Sk. No nezavolajte tam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Musím sa priznať, zatiaľ ma žiadna realita neoslovila až tak, aby som poslal svoj hlas. Keby len hlas, ale SMS. Vlastne áno, poslal som niekoľko SMS pri zbierke na kalamitou postihnuté Tatry. Ale to sa asi neráta. „Neposielaj, veď ktovie kde tie peniaze skončia“, počul som v tej dobe z mnohých úst. A z tých istých, s odstupom času, celých vytešených: „Včera som poslal svojmu favoritovi XY 15 SMS-iek“.

 Nuž, každý máme iné priority, každý priorie niekde inde...

Ján Hricko

Ján Hricko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan a rád kŕmim medvedíkov čistotných. :-) Mám rád ľudí. Ľudí... janno Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, spoločnosťMédiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu