reklama

V núdzi spoznáš priateľa.

Taký priateľ, to je veľmi dobrá vec. No, vlastne nie vec, on to môže taký priateľ byť tak trošku aj človek. Alebo radšej tak viac. Ale občas sa stane, že priateľ je predsa len niečo celkom iné, len nie človek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Aj ja mám jedného, na ktorého sa môžem úplne spoľahnúť. V nejednej situácii mi už pomohol. Občas to boli aj ťažké životné skúšky. Možno som si už aj zvykol, že je mi stále ochotný pomôcť, že sa na neho asi až príliš spolieham. Ale asi nie som sám, pomáha aj iným.

 Pritom naše zoznámenie začalo celkom nevinne. Bolo to na jednom „trampe“ v Slovenskom raji. Také väčšie stretnutie kamarátov. Počasie upršané, chladno... Snažili sme sa urobiť oheň. Vcelku nám to išlo, ale plamienky boli predsa len maličké...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A v tom Ho niekto spomenul. Hneď ako som počul to meno, vedel som že budeme dobrí priatelia. A vlastne, spomenul som si, že ja Ho už poznám.

 Nuž, ako sme tak hľadeli do toho biedneho ohníka, celá partia ľudí, zaznela tá veta: „To sa rozhorí.“

 Bolo to tak, priateľ Tosa ohník rozhorel. A pritom má toho toľko na starosti.
 Tosa urobí...
 Tosa urovná...
 Tosa napíše...
 Tosa všetko nejako vyrieši...

 Možno by som toho mal viac urobiť ja sám, alebo ty..., ale keď Tosa je taký ochotný...

Ján Hricko

Ján Hricko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan a rád kŕmim medvedíkov čistotných. :-) Mám rád ľudí. Ľudí... janno Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, spoločnosťMédiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu